Clicky

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Materiały do nauki OOP - PHP

3 odpowiedzi w tym temacie
OOP PHP WEBMASTERKA KURSY TUTORIALE PROJEKTY CMS PODSTAWY PROGRAMOWANIA ZAAWANSOWANE PROGRAMOWANIE BAZA KURSÓW PROGRAMOWANIA WEB

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź

#1 WhiteWolf

WhiteWolf

Początkujący

• Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 15 wrzesień 2014 - 13:08

Witam, jestem początkującym webmasterem [znam podstawy php i js, jquery, dobrze znam html5, podstawy css3]. Ale do rzeczy, potrzebuję materiałów dot. php, do programowania obiektowego i przedewszystkim bezpiecznego, by wyciągnąć z phapa możliwie najwięcej. Chodzi mi głównie o praktyczne projekty (cms w szczególności), ew tutoriale, co do dokumentacji to korzystam, ale chciałbym nieco poznać oop od strony bardziej praktycznej :)

Dopisując - w google nie za dużo jest napisane na temat oop w php (albo jestem ślepy :P), a jakiś bardziej rozbudowanych tutków brak prawie kompletny.

Innymi ciekawymi materiałami np. dot. html czy css też nie pogardze ;)

[Język obojętny] ;)

Swoją drogą byłby to dobry temat dla innych szukających aktualnych i dobrych zasobów do nauki.

Z góry dzięki, pozdro ;)

#2 Maciej Płocki

Maciej Płocki

Początkujący

• Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 16 wrzesień 2014 - 14:42

1) http://webmastah.pl/...owo-cz-1-wstep/ ;)

2) Oprócz google jest github i stackoverflow
3) Blogi! Jak trafiasz na jakiś interesujący art traktujący o programowaniu to może autor gdzieś publikuje linki do innych bloggerów, ew. przeglądaj profile komentujących.
4) Masa takich postów z pytaniami o OOP jak twój jest na forum.php.pl.

5) Rozumiem, że ucząc się PHP szukasz informacji z nim związanych. Programowanie obiektowe występuje też w innych językach (rly?) i warto też poczytać o samym OOP i porównać z tym co można osiągnąć w PHP.

Myślę, że można wypisać jeszcze kilka punktów ale wierzę, żę to wystarczy i sam złapiesz odpowiedni wiatr w skrzydła.

#3 WhiteWolf

WhiteWolf

Początkujący