Clicky

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Przenosiny portalu

3 odpowiedzi w tym temacie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź

#1 ZuyPan

ZuyPan

Młodszy Mastah

• Użytkownik
  • PipPip
  • 171 postów

Napisano 29 styczeń 2014 - 12:55

Cześć!

Jako, że przyszło mi administrować pewnym portalem postawionym na systemie Dolphin (niestety) przyszedłem do Was po radę. Otóż zlecono mi przenosiny na inny serwer i od razu pomyślałem od NetBomb ^^ Jeśli mam być szczery nie znam się na maszynach, nigdy nie musiałem dobierać serwera do potrzeb strony, jestem tylko prostym programistą. No, ale pomijając ten fakt obecnie korzystamy z usług ovh a konkretnie tego http://www.ovh.pl/cdn. Jednakże założyciel strony skarży się, że elementy wczytują się wolno (jak dla mnie całkiem w porządku, ale to nie moja decyzja) i podjęli decyzje o przenosinach. Wobec tego powiedzcie mi która opcja była by najlepsza? 

ADRES STRONY http://www.myfriendc...t.com/index.php

W razie jakichkolwiek pytań piszcie, odpowiem natychmiastowo

Pozdrawiam

PS nrm chciałem to załatwić na priv, ale masz chyba zapchaną skrzynkę ;(

#2 nrm

nrm

webmastah

• Admin
  • 1106 postów

Napisano 29 styczeń 2014 - 13:36

Raczej nie mam, zaledwie kilka wiadomości. Nieważne, już dałem Ci maila na prv.

#3 Zepco

Zepco

Senior Mastah

• Moderator
  • 1583 postów

Napisano 29 styczeń 2014 - 15:36

Taki serwis to tylko w chmurze, bliżej Boga. ;-)

A tak serio to netbomb powinien Ci wystarczyć. Jest 7 dniowy okres próbny, to można kopię przerzucić pod subdomeną i potestować.

OŚWIADCZENIE: Ja, niżej podpisany, świadomy wszystkich konsekwencji tego posta postanawiam go dopuścić do użytku publicznego, albowiem bo gdyż aczkolwiek uważam, że nie wyrządzi on (znaczy: post) krzywdy nikomu innemu niźli mnie samemu (czyli autorowi posta).
-- Zepco --

#4 ZuyPan

ZuyPan

Młodszy Mastah

• Użytkownik
  • PipPip
  • 171 postów

Napisano 12 luty 2014 - 20:58

Taki serwis to tylko w chmurze, bliżej Boga. ;-)