Clicky

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Szybkie tworzenie serwisów - jak do tego podejść?

58 odpowiedzi w tym temacie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź

#1 lorak110786

lorak110786

Młodszy Mastah

• Użytkownik
  • PipPip
  • 172 postów

Napisano 17 grudzień 2011 - 20:49

Ostatnio kumpel powiedział mi, że znalazł jakiegoś typa, który zrobi mu w miesiąc całkiem rozbudowany serwis do organizacji przetargów grupowych. Nie znam wprawdzie szczegółów specyfikacji, ale z ogólnych informacji wnioskuję, że jest to całkiem sporo pracy. Gość pisze to w Ruby on Rails. Nie znam się za bardzo na Ruby, ale podejrzewam, że są tam jakieś generatory i inne cuda, które robią pół serwisu (łącznie z panelem adm.) automatycznie.

Pytanie: Czy są jakieś narzędzia dla Kohany (chodzi mi o generatory), które pozwolą przyspieszyć pisanie serwisów? Jak Wy rozpoczynacie pracę z nowym zleceniem? Macie przygotowane jakieś moduły np. panelu adm. które tylko podłączacie i ewentualnie nieznacznie modyfikujecie, czy rozpoczynacie pracę w jakiś inny sposób? Korzystacie z jakiegoś generatora cruda, czy macie jakiś szablon, który tylko modyfikujecie?

#2 Vokiel

Vokiel

Młodszy Mastah

• Użytkownik
  • PipPip
  • 182 postów

Napisano 18 grudzień 2011 - 11:49

Przykładowo ja nie korzystam z generatorów, no może poza jednym prostym skryptem, który tworzy mi nowy katalog, dodaje vhost'a, tworzy bazę danych i dopisuje w kohanie configa do db.
Generatorów klas, panelu adm nie chcę, pewnie długo nie będę chciał. Sam zarys klas może jeszcze być, ale gotowy generator panelu adm? Nie dla mnie, ja i tak bym wszystko musiał przerobić. Samo korzystanie z frameworka jest już wystarczającym przyśpieszeniem, nie potrzebuję dodatkowego turbo-auto-generatora-serwisu-typu-fb-w-1-mc ;)
"It's in our hands... It always was..."

#3 mck

mck

Jestę Blogerę

• Admin
  • 1544 postów

Napisano 18 grudzień 2011 - 12:33